تبلیغات
koocheiebonbast - نکاتی درباره فروش حرفه‌ای
یکشنبه 18 بهمن 1394  11:34 ق.ظ

امروزه فروش بسیار زیاد مساله شده‌است، مشتری‌ها زیاد بد قانع می‌شوند، حس می‌کنیم که آن‌ها همواره تخفیف می‌خواهند. تمام افرادی که در کار فروش هستند مشاهده می‌کنند که این روزها فروختن کالا یا خدماتشان مشکل‌تر شده‌است. چرا؟ به خاطر اینکه ما داریم اصول اولیه‌مان را فراموش می‌کنیم. چه زمانی ما می‌توانیم حقمان را بگیریم و بگو‌ییم که کالای ما چقدر ارزش دارد.



راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز
شما می‌خواهید ببینید که چطور می‌توانید فروش بهتری داشته باشید سود زیادتری بدست بیاورید جهت اینکار ترفندهایی را به شما یاد می‌دهم.
مشتری را مجذوب بکنید

وقت ی می خواهید رفیق پیدا بکنید ، از خودتان انرژی می‌گذارید. محاسن خودتان را به او می‌فروشید، سعی می‌کنید او را مجذوب بکنید . مشتری نیز اینگونه است، می‌خواهد شما او را مجذب خود بکنید ، او را تحت تاثیر قرار دهید. بگوید وه عجب فروشنده‌ای، عجب توانایی فروشی.
برای اینکار بایستی اعتماد ‌به نفس داشته باشید. نسبت به توانایی‌های خودتان دانش کامل داشته باشید. هرچه قدر فروش بیشتری داشته باشید، اعتماد به‌نفستان بالاتر می‌رود و توانایی‌هایتان را خوب تشخیص می‌دهید.


روحیه برد داشته باشید

ما همواره باید در فروش برنده باشیم؟ این استعداد است که بتوان همواره در زندگی برنده بود؟ چنانچه می‌خواهیم در فروش موفق باشیم مجبوریم همواره برنده باشیم؟

تا حدود بسیاری بله، وقت ی که در مساوی مشتری هستید شما دارید یک شو برگزار می‌کنید، همواره دارید نمایش انجام می‌دهید. بحث نمایش یک عملکرد است و وقتی بحث نمایش و عملکرد می‌شود مسلما باید در کنار آن‌ها برد باشد. چنانچه بتوانیم تعداد بسیاری از فروش‌ها را ببریم موفق می‌شویم. برنده شدن در فروش خیلی خوب است ما می‌خواهیم که مردم ما را رفیق داشته باشند، فردی شناخته شده باشیم، در این‌صورت حس خیلی بهتر ی خواهیم داشت این کار فروش را برای شما آسان می‌کند.
به مشتری دروغ نگویید، صادق باشید

وقتی شما به کالا یا خدماتتان اعتقاد نداشته باشید، امکان ندارد بتوانید چیزی به مشتری بفروشید. مشتری کاملا متوجه می‌شود که شما اعتماد به نفس کافی ندارید و ممکن است فکر نماید که شما دارید به او دروغ می‌گویید، و دروغ در فروش بزرگترین غلط ی است که مسئول فروش می‌تواند انجام دهد.

بسیار زیاد از افراد این‌کار را می‌کنند، خیلی نیز طبیعی به نظر می‌رسد به خاطر این‌که یاد گرفته‌اند که الکی یک حرفی را بزنند ولی مشتری متوجه می‌شود که می‌خواهند سرش را کلاه بگذارند. با رویکرد غلط وارد قضیه نشوید، صادق باشید سعی بکنید مزیت‌های محصولتان را برای آن‌ها بگویید.
جهت محصول یا خدماتتان اهمیت قائل شوید

چنانچه شما برای محصول یا خدماتتان اهمیت قائل نباشید، اگر متوجه نباشید، بر این باور نباشید که این بهترین کالاها ی است که دارید ارائه می‌کنید. دیگر به هیچ‌وجه نمی‌توانید سودداشته باشید. شما باید در زمان فروش به این نکته مد نظر داشته باشید که محصولتان محصول بهتر ی است به آن ارزش بدهید نسبت به محصولتان دانش کافی داشته باشید.
چگونه بدون سختی خیلی ارزش کالا یا خدماتتان را بالا ببرید

بایستی با مشتریان‌ همکاری بکنید و بتوانید در این زمینه محصولی بفروشید که منطبق بر نیاز‌های مشتریان باشد. باید به نیازها و مطالبات مشتریان جواب دهید. اگر بخواهید ثابت بکنید که همه‌کاره هستید نمی‌توانید به هدف خاصتان برسید. باید در معلت ات به حرف مشتریان گوش بکنید ، بعضی وقتها مشتریان خودشان هم نمی‌داند که چه می‌خواهند. ما می بایست در این زمینه دانش آن‌ها را ارتقا دهیم به آن نشان بدهیم که چقدر نیاز دارند و چقدر می بایست در این زمینه کار کنند.
دانش خود را در فروش بالا ببرید

مهارت‌هایتان را به خوب ی بشناسید، روش مذاکره کردن با افراد دیگر را یاد بگیرید، بازار را بهتر بشناسید، در دوره‌های روش ی مرتبط با شغلتان روش ببینید، در سمینارها و همایش‌ها مجموعه بکنید و از تجارب افراد خوب مصرف بکنید . آنگاه شما حس می‌کنید که فقط فردی هستید که این میزان دانش را در زمینه کاریتان دارد. از این طریق می‌توانید برنده باشید و مشتری‌های بهتر ی داشته باشید.


فرق فروشند‌ها

اگر نمی‌توانید محصولات تان را با قیمت مناسب بفروشید به مفهومبدترین فروشنده هستید. فرق فروشنده‌ها در چیست؟ تمام ما یکسان به جهان آمدهایم، آیا استعداد است؟ خیر افراد با استعداد لزوما فروشنده‌های خوب ی نیستند. تجربه، مهارت دانش این‌ها هستند که به ما توانایی فروش متمایز ازبقیه فروشندها را می‌دهد. اکثر فروشنده‌ها وقت ی جهت خرید وارد مغازه‌ای می‌شوند اگر فروشنده برای کمک به آن‌ها بیاید از او فرار می‌کند جذاب نه؟ چون فروشند‌ه‌ از فروشنده دیگر خوشش نمی‌آید ولی بایستی بدانیم که احترام به فروشنده دیگر احترام به خودمان است.
بحران بعد از فروش

مشتری پس‌از خرید از شما یک باره دچار دلهره و ترس می‌شود، که چه غلط ی کردم نباید این‌را میخریدم باید برگردم و آن‌را پس بدهم. دائما این اتفاق می‌افتد اما به چه صورت می‌توانیم این حس را در مشتریان از‌بین ببریم.

چنانچه ما به اندازه کافی به مشتریانمان روش داده باشیم، آن‌ها دچار این مساله نمی‌شوند ما بایستی خدماتی ارائه کنیم که خودمان به آن‌ها افتخار کنیم بایستی طوری کار کنیم با مشتریان به گونه‌ای رفتار کنیم که آن‌ها بازهم پیش ما برگردند. چنانچه شما فروشنده خوب ی باشید نه تنها مشتری دچار بحران پس‌از فروش نمی‌شود بلکه می‌رود به ده‌ها نفر دیگر مزیت‌های شما را می‌گوید این نکته خیلی مهمی است چنانچه فردی ارجاع ندهد شما را به دیگران این نشان می‌دهد که شما فروشنده بهتر ی نبودید.
لیستی از سوالات در زمینه کاریتان تهیه بکنید

جهت مثال چنانچه فرش فروش هستید از مشتری خود بپرسید: اندازه منزلتان چقدر است، دکوراسیون اتاقتان چه رنگی است.


به اعتراضات با متانت جواب دهید

شما باید پاسخگو باشید، مسئول باشید در مساوی محصولی که می‌فروشید می بایست جهت مشتریان بگذارید و با حوصله پرسشها آن‌ها را جواب دهید.


هدف داشته باشید

برای خودتان هرسال یک هدف معین بکنید . برای مثال: من می بایست تا انتها امسال ۱۰۰ تا خانه بفروشم. پس تعیین بکنید جهت این‌کار چه میزان وقت بایستی بگذارید، چه تعداد پرسنل نیاز دارید چندتا تلفن بایستی بزنید.
تلفن خود را رفیق داشته باشید

برخی از شما از تلفن متنفر هستید، تصور ذهنی را تغییر دهید بیاید به جای اینکه از آن متنفر باشید عاشق تلفن و صوت زنگ آن ‌باشید
در کارهایتان نظم داشته باشید

به یاد داشته باشید که هرچه‌قدر منظم‌تر باشید کارآمدتر خواهید بود. چنانچه کارها را به موقع انجام دهید زیاد دقیق‌تر جزئیات آن‌ کار در ذهنتان باقی می‌ماند.
توازون بالانس داشته باشید

وقتی در استخر آب را می‌روید ابتدا راه رفتن برای شما مساله است ولی به مرور اینکار راحت‌تر می‌شود و پس‌از مدتی خود جریان آب شما را به جلو هل می‌دهد به شما در راه رفتن یاری می‌کند. در کار هم اینگونه است ی کار سختی را انجام می‌دهید با گذشت زمان سختی آن‌ از ‌بین می‌رود، هرچه‌قدر بیشتر تلفن بزنید بیشتر بفروشید کم کم این عمل به صورت جریان شما را به جلو می‌برد چون شما دانش مهارت به دست می‌آورید، ولی گاهی وقتها اوقات منتظر می‌شوید که افراد به سراغتان بیایند این غلط است شما می بایست شروع به راه رفتن بکنید .


خودتان رئیس خودتان باشید

بایستی در ذهنتان رئیس خودتان باشید، شما نبایستی دنبال رئیس بگردید بایستی خودتان رئیس بهتر خودتان باشید.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
http://lonafeher.weebly.com/blog/what-causes-mortons-neuroma
جمعه 6 مرداد 1396 06:39 ب.ظ
Good day! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where
I could find a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having
trouble finding one? Thanks a lot!
BHW
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 07:28 ب.ظ
What's up to every body, it's my first go to see of this webpage; this weblog includes remarkable and in fact
excellent information designed for readers.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر